DJ MŁODY, a w 1.4 nie masz czasem grubego preta od biegow na 24mm?
[O1] GTB2260vk ktoś montował ?
Zwiń
X
-
Kolego a nie lepiej gt2256 z mercedesa 2.7? no chyba, że masz jakieś baaardzo poważne plany co do tego auta.
no i powiedz do jakiego silnika chcesz to upakować? jakie moce chcesz uzyskać?Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
silnik to ASZ a moje turbo na razie działa ale najprawdopodobniej za długo nie pociągnie :P bo pomału zaczyna sobie olej przepuszczać i zamiast regenerować to myślę nad wstawieniem czegoś dużego .
oczywiście muszę trochę rzeczy przygotować zanim to zrobię ale trzeba wszystkiego się podowiadywać
myślałem nad gt2256 ale GTB2260vk to nowsza konstrukcja już, no i wydajniejsza
muszę w takim razie pod pytać na forum Mastersa
Komentarz
-
-
ArekBinek, powiem Ci tak ze jezdza na takiej turbince juz 2 ibizy i golf chyba wlasnie ASZ. Moce jakie sa uzyskane to 300 KM i ponad 550 Nm bez problemu jest tylko problem z turbina bo trzeba przerabiac polozenie VNT w tej turbinie i wstawiac gruszke. Dodatkowo potrzebny inny kolektor jak to gt2256v, inne przewody olejowe itp. Troche dowiadywalem sie juz na temat tej turbinki bo moje Gt2256 juz mi nie wystarcza :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Uuuu ArekBinek, widzę, że grubo chcesz się bawić... A w takim przypadku samo turbo to nie koniec... Inne potrzeby to wydajny FMIC, chłodzenie oleju, wydajniejsze pompki, sprzęgło, że o zawieszeniu i hamulcach nie wspomnę... Trzeba mieć tego świadomość licząc koszty.
A nie myślałeś po prostu o turbince z ARL-a, FMIC-u i ładnym programie na okolice 200KM ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Re: GTB2260vk ktoś montował ?
Zamieszczone przez ArekBinekA więc tak jak w temacie ktoś może montował taka turbinę GTB2260VK w O1
bo nic nie mogę znaleźć na forumsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
looker, jak robić to od razu z grubej rury a nie potem zmieniać za jakiś czas znowu i niepotrzebne koszty robić :P
cobreti, a od czego pasuje kolektor czy trzeba całkiem nowy robić??
masz jakieś namiary na kolesia który ma to włożone w golfie?
PS. jak uda mi się sprzedać sprzęt Car Audio to projekt szybko by ujrzał światło dzienne a tak trochę będzie rozłożony w czasie
[ Dodano: Nie 19 Cze, 11 22:29 ]
cobreti, o wstawieniu gruszki słyszałem bo tam elektronicznie jest sterowane
Komentarz
-
-
od 1Z lub AFN najlepiej.
Tu masz caly temat o GTB: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php...lit=GTB+do+TDI
Komentarz
-
-
W kraku kolega wstawil gtb 2260 do golfa 2 z arl. Bede mu stroil. Siadlo na kolektor z awx. W o1 może wymagać baranka. Podstawowy problem to vnt ale migomat cuda robi. Kolejna sprawa to spust oleju. Gtb ma nie zależnie ustawiane kolo kompresji w stosunku do muszli a to już jest wielki plus. Turbo jest bardzo precyzjnie wykonane, ma niewielkie szczeliny i pieścienie uszczelniające na stronie goracej.VAG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ArekBinekw lipcu będę zakładał IC i teraz pytanie jakiej wielkości założyć do tej turbiny najlepiej
myślałem nad takim Intercooler 550x180x65 mm ale czy nie będzie za mały??VAG
Komentarz
-
-
odnosnie iC i orurowania za duży to tez nie zdrowo bo zanim napompujesz wszystko to kupe czasu upłynie. A z drugiej strony jak auto ma być w trasy to nigdy nie spuchnie.
Ja zapodałem ic rdzeń 450x300x76, bardzo duży, turbo z dołu nie wstawało dzięki temu woogle nie puchnie nawet jak jest 35 stopni na dworze.
Coś za coś.
Komentarz
-
-
Przy każdej turbinie sprawa ic jest sprawą względną ponieważ inne temperatury będą np. na jakieś gt22v przy 1.8bar a inne przy tym samym ciśnieniu na gt2260 czy gtb22
Generalnie przy dużym doładowaniu i wysokich obrotach na gt2260v 550x230x65mm to stanowczo za mało tak samo jak rdzeń z iveco (ten większy)- przy gtb22 będzie podobnie
ArekBinek, jeśli chcesz iść w duże moce to podejrzewam że jeden zestaw audio musisz sprzedać żeby projekt skończyć (jeśli jego wartość jest naprawdę wysoka) a drugi żeby go utrzymać
Doładowanie na poziomie wyższym niż 2bary wiąże się już z wieloma dodatkowymi zagrożeniami oraz zmianami w silniku.
Bez sensu jest zakładać takie turbo nie robiąc przy okazji głowicy, do tego od razu wałek, wydech itd itp + parę sztuczek w samym silniku a i tak trzeba się liczyć np. z "podskakującą głowicą"NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dobrygrzeswawa, co do sprzętu to cena audio jest wysok a wiec by starczyło na połowę prac ale nie stety od dłuższego czasu ciężko go sprzedać więc prace rozłożą się w czasie.ale nie o tym tu temat.
dobrygrzeswawa, to jakiej wielkości byś polecił IC żeby wszystko dobrze sie chłodziło?
o dalszych pracach które trzeba wykonać domyślam się ale wiadomo nie nic od razu wszystko małymi krokami do przodu
Komentarz
-
-
Osobiście mam zapodany ic o pojemności 9,8l + zderzak rs z naciętymi wlotami powietrza w nim. I gt22 musi sie dopiero obudzić żeby dmuchnąć dobrze 1.9 bar. Każdą turbinę można ustawić gruszkę-cięgno i będzie pompować jak wściekle od dołu kosztem góry.
z gtb jest o tyle fajnie że nie trzeba za każdym razem gmerać przy turbo i obawiać sie ze sie przecholuje. Ustawia się ją praktycznie na max bo i tak jest odporniejsza niż gt a 2 bar to pikus. Pan pikuś
Przy dużych turbinach ważną rzeczą jest dolot do turbo. czasem zapominamy o tym ona musi zassać odpowiednią ilość powietrza.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ArekBinekdobrygrzeswawa, co do sprzętu to cena audio jest wysok a wiec by starczyło na połowę prac ale nie stety od dłuższego czasu ciężko go sprzedać więc prace rozłożą się w czasie.ale nie o tym tu temat.
Zamieszczone przez ArekBinekdobrygrzeswawa, to jakiej wielkości byś polecił IC żeby wszystko dobrze sie chłodziło?
Zamieszczone przez WalusOsobiście mam zapodany ic o pojemności 9,8l
Zamieszczone przez WalusKażdą turbinę można ustawić gruszkę-cięgno i będzie pompować jak wściekle od dołu kosztem góry.
Zamieszczone przez WalusPrzy dużych turbinach ważną rzeczą jest dolot do turbo. czasem zapominamy o tym ona musi zassać odpowiednią ilość powietrza.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Objętość policzona z gabarytów. Jednak jest to względne ponieważ wszsytko zalezy od grubości rurek, lameli, wlotów, boczków itp.
dobrygrzeswawa
Jak sam napisałem jak się przedobrzy to turbo na górze zakończy żywot. A tego nikt chyba nie chce.
dobrygrzeswawa
widze że twój ic też bedzie tłusty. Zastanów się odrazu czy nie lepie zmienić średnice dolotow w ic poniewaz jak dasz np. rure 60 a potem 76 w ic i znowy 60 to rozprężysz. Bedzie dołek jak u mnie w dolnych partiach obrotowych. Przeżyłem to u siebie. Wstaw tuleje na 60 i po cąłości pójdzie jeden wymiar, a rdzeń zostanie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WalusObjętość policzona z gabarytów. Jednak jest to względne ponieważ wszsytko zalezy od grubości rurek, lameli, wlotów, boczków itp.
Zamieszczone przez WalusZastanów się odrazu czy nie lepie zmienić średnice dolotow w ic poniewaz jak dasz np. rure 60 a potem 76 w ic i znowy 60 to rozprężysz. Bedzie dołek jak u mnie w dolnych partiach obrotowych. Przeżyłem to u siebie. Wstaw tuleje na 60 i po cąłości pójdzie jeden wymiar, a rdzeń zostanie.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz